Η Μόδα αναδεικνύει την αληθινή εικόνα της Ψωρίασης

Μια πρωτοποριακή ενέργεια διοργάνωσε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie στο πλαίσιο της συμμετοχής της, ως χορηγός, στο 16o Athens Xclusive Designers’ Week. Στόχος της δράσης ήταν να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την Ψωρίαση: ένα μη μεταδοτικό νόσημα με το οποίο ζούν περισσότερα από 200.000 άτομα στην Ελλάδα.

Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η δράση αποτελεί μια προσπάθεια παρότρυνσης του κοινού να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι χρόνιοι ασθενείς με Ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις του για τη νόσο.

Ειδικότερα, το Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014, σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα Επιδέρμια, τον ανερχόμενο σχεδιαστή ρούχων Stylianos και τη συμμετοχή των μοντέλων της επίδειξης μόδας του σχεδιαστή, πραγματοποιήθηκε ένα ξεχωριστό δρώμενο που έτυχε θερμής και συγκινητικής υποδοχής από το κοινό που παρακολούθησε της εκδήλωση, αναδεικνύοντας το γεγονός ότι η Ψωρίαση είναι μια μη μεταδοτική νόσος.